Panasonic Minas-Hyper MBDK szervohajtás paraméterlistája. A lista tapasztalati úton készült, a tévedés jogát fenntartom. Mindenki saját felelősségéra használja! 00-ás paraméter: ha a 05-ös "PnL"-ben van, akkor a "RUN" parancs fordulatszáma. (60-3600) 01-es paraméter: az I3 bemenet által aktivált fordulatszám (60-3600) 02-es paraméter: az I4 bemenet által aktivált fordulatszám (60-3600) 03-as paraméter: az I3 ÉS I4 bemenet által aktivált fordulatszám (60-3600) 04-es paraméter: - "PnL" kezelőpanelról való működtetés - "TEr" sorkapcsokról való működtetés - "BoTH" a kezelő vagy sorkapocsról való működtetés 05-ös paramétert: a fordulatszám referencia forrása - "PnL" referencia fordulat a 00-ás paraméter által meghatározott - "0-5" a "FIN" analóg bemeneten levő feszültség, vagy ha az "5V" össze van kötve a "FIN"-nel akkor előlapi potencióméter 06-os paraméter: gyorsítási idő másodpercben (0-3600) 07-es paraméter: lassítási idő másodpercben (0-3600) 08-as paraméter: - "F-r" akkor I1 előre, I2 hátra - "r-F" akkor I1 hátra, I2 előre - "rS-Fr" akkor I1 start, I2 irányváltás 09-es paraméter: az I3 bemenet funkciója - "FrEE" normál megállás, felengedve újraindul. (*1) - "THr" külső hiba bemenet, pl. hőkioldónak, NC bemenet (törölni "rST"-vel lehet) - "U-d" a 2. gyorsulás/lassulás aktiválása - "rST" aktuális hiba törlése - "STEP" 01, 02, 03 paraméter aktiválása 10-es paraméter: az I4 bement funkciója (ugyan az mint a 09-es paraméter, csak az I4 bemenetre hat) 11-es paraméter: a kimeneti "relé"(optocsatoló) funkciója ("COM" és "O1" kapcsok közt) - "TrIP" hibajelzés - "STbL" a motor elérte a beállított fordulatot - "rUn" a motor forog - "FrEE" a motor áll - "F" a motor előre forog (*2) - "r" a motor hátra forog (*2) 12-es paraméter: a kijelző funkciója - "S-r" a beállított fordulatszám - "O-r" a motor fordulatszáma - "dC-U" DC buszfeszültség értéke 13-as paraméter: a maximális fordulatszám (60-3600) 14-es paraméter: ??? fordulatszám (60-3600) 15-ös paraméter: - a hibatárolók törlése: "YES" majd "MODE" gomb megnyomása - inicializálás: (nálam nem áll vissza a gyári állapot) "YES" majd gombnyomás nélküli kikapcs/bekapcs-->a kijelzőn megjelenik a "CLr" felirat--> kikapcs/bekapcs 16-os paraméter: sorrendben az 5. egyben utolsó hiba tárolója 17-es paraméter: sorrendben a 4. hiba tárolója 18-as paraméter: sorrendben a 3. hiba tárolója 19-es paraméter: sorrendben a 2. hiba tárolója 20-as paraméter: sorrendben a 1. hiba tárolója 21-es paraméter: a P, proporcionális tag ( alapérték 150) 22-es paraméter: az I, integráló tag (alapérték 20) 23-as paraméter: 2. gyorsítási idő másodpercben (0-3600) 24-es paraméter: 2. lassítási idő másodpercben (0-3600) 25-ös paraméter: Újraindulás elleni védelem - "nO", áramszünet után újraindul - "YES" áramszünet után "rP" hibát jelez (törölni "rST"-vel lehet) 26-os paraméter: PWM frekvencia -"3" 6kHz -"4" 8kHz -"5" 10kHz -"6" 12kHz -"7" 15kHz 27-es paraméter: "nO" ??? "YES" ??? A "CAU" jelzés fontos paraméterek megváltoztatása után jelenik meg, újraindítással vagy "rST"-vel törölhető. Az "I1"-"I4" bemeneteket a "GND"-re kell kapcsolgatni. A "POUT" és a "GND" közt a fordulatszámmal arányos impulzussorozat vehető le (O.C. kimenet) A fordulatszám érdemben 300-3600 közt állítható, a stabilitása elfogadható. (azért nem lehet levinni 0-ig, mert nincs rajta encoder csak HALL jeladó) (*1): A "FrEE"-re állított bemenet érdekes számomra. Ha csak zárom akkor leáll a motor, felengedve újraindul. De ha csak egy impulzust kap akkor satu fékkel áll meg majd automatikusan újraindul. (*2) Az irány visszajelzés álló motornál is megmarad mindaddig míg nem kap ellenkező irányparancsot.